1094 dagar och en isbjörn.

Det är ju inte så många som vet om min blogg, så jag tänkte att jag kunde skriva ut det här:
det är nämligen min födelsedag idag. Otroligt överskattat om jag får tycka till om det.
Jag vill absolut inte göra någon stor grej av det då jag inte tycker att det är någonting speciellt,
och absolut ingenting som jag tycker är värt att fira, inte det här året iallafall.
Folk är så fixerade vid siffror idag och min siffra är ingenting som jag direkt vill visa upp.
Det är 1094 dagar kvar tills jag fyller 18, haha, så lång tid..
Men tack iallafall till er som faktiskt sagt grattis, ni är för fina. (:

Jag har bl.a fått en ursnygg klocka, hahah.. Min humor är så torr nu på morgonen..
Nej men jag älskar den, den är hur fin som helst! (:

Känner mig som isbjörnen. Vi slänger inte en mysig låt också på en gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0