Alla dessa nätter, omringad av luft.


Alla nätter är likadana. Men jag antar att det blir så när man inte kan somna.
Att jag inte kan sova på nätterna är ju förståeligt, jag sover ju hela dagarna istället.
Sitter utanför mitt rum på altanen och bara andas. Jag gillar grejen med att bara andas.
Det rensar upp mitt lilla huvud ganska bra, det blir enklare att tänka tanke på för tanke.
I vanligafall är mina tankar kinda all over the place. Haha..

Lyssnar på en låt som spelats på repeat i flera dygn nu. Jag får inte nog av den.
Vad sägs om en deal? Jag ger er musik som är bra om ni ger MIG musik som är bra?
Det finns ju som sagt ett kommentarsfält här nedanför. (;

Tänkte gå och lägga mig i min säng nu, den är ju faktiskt väldigt omtyckt.
Känner mig ganska ensam också, sådant suger, ugh.
Utan tvekan en av världens finaste personer kom hem nu inatt också.
Ska träffa den personen i helgen, jag avskyr att vänta.
Överväger att hoppa på första bästa buss och spendera resten av mitt liv där.
Inte på bussen förstås, utan vid den här personen.
Det vore väl ett bra sätt att spendera sitt liv, vid någon man tycker om och trivs vid?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maroon 5 - one more night

2012-08-09 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0