Är bäst och fixade mitt rrs-flöde!

Så för att se om jag är så bra som jag nu påstår så gör jag ett inlägg.
Början på min helg var den bästa på väldigt länge, I had a great time!
Sen att nätterna på lördagen och söndagen var värdelösa är en annan sak.
Har bestämt mig för att veckan ska vara bra, det är trots allt sista veckan innan skolan.

En person kommenterade en låt! Maroon 5 – One More Night. (y)
Jag tycker faktiskt om låten, nästan alla låtar av Maroon 5 är svängiga.
Man rycks helt enkelt med lite, speciellt eftersom att jag är dansare också, haha. :)
Anyways, här har ni lite musik guys! Börjar med mysmusik, sen lite annat bra.
 
Frank Ocean – Thinkin Bout You   The xx – Angels
Frank Ocean – Lost   M83 – Midnight City
 
Rise Against – Behind Closed Doors   Woe Is Me – [&] Delinquents
Pendulum – Witchcraft   Of Mice & Men – SECOND & SEBRING
 
Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum, här har ni en före-bild:
 

Kommentarer
Postat av: Frida.♥

Hahaha Sara, du är så underbart random. ♥

2012-08-25 @ 12:12:23
URL: http://fillefjompen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0