Blir till att amputera bort hela mig.

Det räcker inte att bara ge bort mina ben, hela min kropp ska bort! </3
Fjärdedagen i rad som jag har träningsvärk, en brutal träningsvärk!
I magen och benen, men även armarna, axlarna, skulderbladen, rumpan osv.

En kille från min klass hängde på oss igår och tränade och dansade,
måste erkänna att jag var lite nervös för att jag skulle behöva slita som FAN,
bara för at få honom att tycka att det var det minsta jobbigt, han är ju fan biff. ):
Men det gick sjut bra och alla var helt genom svettiga och äckliga, haha.

Jag stannade kvar en stund efteråt för att bryta av hiphopen med något annat,
gjorde en koreografi till låten här under och jag blev så inne i det hela, haha, galet!
Jag struntade till och med i rädslan att vara upp och ned, haha, bli imponerade! (:



Kommentarer
Postat av: Teddy Lupin

Det finns bättre saker att göra åt det än att amputera bort sin kropp, kära lilla vän.

Träna lite mer så ska du se att det släpper.

Svar: Kan inte träna så mycket mer, då går min kropp sönder och jag dör av stress. (;
shoxets.blogg.se

2012-08-05 @ 16:52:25
URL: http://letscomparescars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0