Nej men alltså, jag vet inte.

För att även visa hur blek jag är så kan ni få en sådanhär fin bild!
Men även för att paybacka Angelika, för att hon la upp fel bild på Fridas blogg.
Fast hon är fin på den här bilden.. Så.. Det blev inte mycket till payback..
 
Planen idag är att dra på mig höstkläder (som jag haft på mig hela lovet),
bara för att vara rebellisk och för att visa att idgaf och för att det är bekvämt.
Sen ska jag gå och köpa hårfärg, så ska jag färga håret + fixa naglarna senare.
Angående mitt lilla klipp-ryck tidigare, klippte bort typ 1dm eller något,
fml. Men det var så slitet, det fungerade liksom inte att ha det så.
Klippte på min "lugg" också innan jag insåg att det var en dum idé.
 
Införskaffade även ett par jeans förra veckan, hahah. Helt galet.
Slog vad med Angelika ha dem första skoldagen, men jag vet inte,
vill ju inte skrämma livet ur min nya tekniklärare första dagen.
Ser extremt punk ut. Ballt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0