Ni som räddar alla dessa världskrig.

Jag ville mest säga tack nu igen, till er som räddar mig gång på gång på gång.
Ni som stoppar både tredje, fjärde och femte världkrigen.
Både dem världskrig som jag startar med mig själv och andra, men även dem i min omgivning.
Ni förstår inte hur otroligt tacksam jag är. Ni är värda så sinnessjukt mycket. Tack.
Tappat bort min tandborste också, haha, så har en ny som är blå. Jättetjusig.
MEN, jag bara fortsätter att lyckas skrapa upp hål på mitt tandkött med den, hurt like a bitch.
Idag är det skolfoto, fuck yeah!.. Eller så är det helt åt helvete och jag vill inte.
Vill inte sitta där och tro att man är assnygg och fin osv. Le sådär lite lagom.
Sen när man ser fotot ser man ut som en jävla fot och typ nej, usch. Vill inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0