Rubriken blev lika bra som min fantasi.

Pratar med Angelika i telefonen och pratar om allt och ingenting.
Det är verkligen great med mäniskor som är så fina.
Hon har varit på någon statist filmning idag, hon spoilade just slutet för mig också,
tack så jävla mycket... :*
 
Hon berättar att hon påbörjat en koreografi till Mumford & Sons – Little Lion Man,
jag blir glad och vi pratar lite om auditionen imorgon också,
hon valde att inte gå vilket gör mig ännu nervösare än jag redan var.
Helvete.
 
Ska träffa henne när hon kommer hem och även träffa Olle då.
Tänkte fixa mig lite därför och börja med linement på mina ben som gör ont,
luktade på det för det luktar så gott, haha, fick på läppen, självklar!
Läppen sticker och har svullnat upp, funkar perfekt som lip plumper, hahaha.. x)
 
(Här är det meningen att det ska vara en bild,
men när jag försökte ta en insåg jag hur mycket jag avskyr mitt hår,
så jag är och klipper det lite i badrummet just nu!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0