Sista dagen innan den stora förändringen.

Det är sista dagen på mitt sommarlov, imorgon drar allt igång igen.
Jag har inte ens hunnit med att vända tillbaks på dygnet än..
Ja eller.. Jag orkade helt enkelt inte..
 
Är lagom bitter, för min helg var helt enkelt bara väldigt fel.
Iallafall som man tänker på hur den bore ha sett ut.
 
I fredags satt jag hos en vän och såg på film och pratade,
drog hem tidigt för att en person smsade och jag slutade fungera.
Borde väl egentligen ha varit med en massa vänner och festat.
 
I lördags gjore jag ingenting på hela dagen och på kvällen mådde jag så jävla illa,
i flera timmar satt jag lutad över en hink och typ var nära på att spy fler gånger om,
jag grät till och med, för det är så jävla jobbigt att må illa.
 
I söndags (igår) skulle jag åkt gokart! Hela dagen!
Min morbror och någrade hade fixat hela stället för oss själva och allting.
Men fan heller att jag följde med, nope. För natten innan var ju förjävlig,
så jag hade ringt och förklarat att det helt enkelt inte skulle gå.
Men visst fan hade det gått. UGH.
 
Har sett på Heroes hela helgen, IGEN. Jag älskar den serien. (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0