Alltså nej.

Jag har tränat idag och ätit sallad och sen sabbade jag det med choklad och 500 apelsiner.
Nu ska jag fortsätta dreggla över Vampire Diaries som vanligt senaste dagarna.
 
Lillebror är sjuk och min familj stannar hemma under nyår istället för att åka till min faster.
"Men häng med dina vänner Sara, inte ska du behöva vara hemma hela nyår!" :D
Sen slår det mig att jag inte har några vänner och intalar mig att nyår ändå är åt helvete.
 
Och om du själv inte ligger däckad i din spya vid 1 på morgonen så har du alltså varit nykter...
Man vill inte vara nykter och ta hand om alla som tror att de kan dricka mer än de faktiskt kan.
 
Alla ser lite bättre ut än vanligt. Vid tolvslaget kan man hångla upp någon random person.
Men så slår det mig att det kanske inte är någon bra idé och att ingen i närheten ändå duger.
 
Nyår, första dagen på det nya året.. Känns lite såhär:
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara vännen, du har alltid dina vänner vid din sida.
Men du kanske ska börja ta ansvar och höra av dig till dem.

2012-12-30 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0