Jul, religion osv.

 Är asball och snyggar mig i cam. Älskar btw när en cam stannar på något snyggt sätt. <3
Har även en silvrig tomteluva för att jag är så icke-mainstream och vill vara speciell.
Det är mycket snö ute och jag tycker inte om snön. Vill ligga inne och pussas under filtar.
Blir kallad ängel, jag skrattar och påstår att jag är ren och skär ondska, hans tur att skratta.
 
Kom och tänka på det här med julen och religion osv eftersom att folk nämner det så ofta nu.
Tänk om folk inte hade kommit på Gud när "oskuden" Maria blev på smällen när hon vänstra.
Utan att de istället anklagade henne för att hon var besatt av en demon eller något.
Och typ bränt henne eller något sådant brutal. Då hade kristendomen inte funnits.
Då hade alla dessa människor som behövt tro på något större än dem själva trott något annat.
Det hade då funnits typ dubbelt så många judar(att gasa ihjäl) och dubbelt så många muslimer.
Då hade Islam varit den största religionen typ. Och koranen är helt åt helvete.
...Eller... Den tolkas helt åt helvete av många iaf. Samhället hade sett ganska annorlunda ut.
Nej alltså religion är inget vidare. Kul för er som kan ta stöd av den osv. Men alltså, really?
Det är ganska efterblivet om ni tänker efter. Ni kristna tror t ex att man kan leva i en fisk. (y)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara, ska vi ta över världen? <3

Svar: Jag är fan på! <3
shoxets.blogg.se

2012-12-12 @ 23:06:43
URL: http://annansannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0