Julaftonsnatten.

Sitter just nu uppkrupen med datorn i sängen min, inte en chans att jag kommer sova inatt.
Har sovit större delen av dagen.. Men det är väl inte mitt fel... (a)
Facebook spammas med "God jul" och folk man inte vet vilka det är önskar mig en bra dag.
Många skrev om de 4min som klipptes bort från tvn. Jag missade det.. För jag sov som sagt.
 
Det är galet hur snabbt tiden går, blir stressad bara jag tänker på det. Jag slänger bort tiden.
Förra julnatten spenderades i cam med den en av de finaste och jag grät pga glädje den natten.
Den här julnatten spenderas med Coldplay, Ron Pope, Fink och CAC. Lana Del Rey joinar också.
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Swag (:

2012-12-25 @ 04:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0