Smärtstillande.

Det är ganska imponerande hur det går att bedöva allting.
Det spelar ingen roll vem du är, vart och hur du har ont. Inte heller när.
Alla har sitt eget sätt att hantera händelser och känslor och även smärta.
Vissa sätt är med tiden mindre bra än andra sätt och andra sätt är nyttiga för en.
Men hur som helst så hittar man ett sätt att bedöva vad som gör ont.
 
Jag är sjuk föresten och jag mår ganska kasst.
Min hals och halskörtlarna har svullnat något enormt, suger.
Blir hemma från skolan imorgon, vilket är okej eftersom att det ändå bara är elevensval.
Nu ska jag sova, se på någon serie, sova.. Ja..
Jag hoppas att alla ni andra mår bättre än vad jag gör, haha.
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0