Misshandlad i sömnen. ♥

Känns som att jag blivit brutalt misshandlad i min sömn. ):
Hela min kropp gör ont, och vet ni vart det gör ont som mest?
Mitt käkben, och mina kindben tar andraplats.
Alltså, min käke går knappt att snudda vid utan att jag dör.
Vaknade i morse och hade Så ont. Haha. ):

Halkade hela vägen till skolan och fick gå i andras fotspår på småvägarna.
När jag väl lyckats ta mig runt hela skolan och in på skolgården..
Upptäcker jag att jag är på fel sida och det är snö tvärs över hela fotbollsplanen.
SKA JAG BEHÖVA GÅ IGENOM DET DÄR FÖR ATT KOMMA TILL KLASSRUMMET?!
Svar nej. För där står mina vänner och vinkar bort mig och ropar att vi inte har skola idag.
 
Har sett på Supernatural och American horror story, istället för att pluggat..
Bra där Sara. Ska fortsätta se på serier för yolo, eller något.
Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0