Yolo swagger. ;);));););))

Jag är äntligen klar med tablett-medicin-skiten! Så skönt att slippa ha ont också, lovely.
Jag har nämligen haft halsfluss och lite annat sen sista veckan i skolan tills nu!
Nu får jag börja träna igen, vilket behövs, hahah. Tjuvstartade i onsdags och dansade 2h.
 
Nu ska jag till Norrtälje för att förnya mitt pass, sen shoppa lite och sen.. Spänningen stiger..
Så ska jag nämligen åka längdskidor där med min mamma. Åhfyfan.
Sist jag åkte längdskidor så var jag för lätt för skidorna så det gick åt helvete (diket dirr)...
Så fick min kära mamma dra mig upp för backarna och jag ville bara gråta och dö..
Så vi får se hur det går, uppdate ikväll när jag ligger med alla ben i kroppen brutna, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0