Taggar dubbelt och the sun is shining!

Image and video hosting by TinyPic


Fint väder idag, solen bara skiner, ugh, varmt! >.>
Jag vaknade för tio minuter sen, alltså klockan halv 1, lyckat..
Fick höra att för varje timme jag försover mig sabbar jag ett helt dygn,
för om ungefär 23 dagar eller något så drar skolan igång igen.
Jag kan inte bestämma mig om det är någonting bra eller dåligt..
Jag har bestämt mig för att vara sjukligt taggad och hålla i det hela året,
men helt ärligt så är "mentalt taggad" någonting ganska svårt att locka fram. x)

Jag vaknade som sagt sent, har bestämt mig för att ha en bra dag ändå.
Hade tänkt börja dra igång träningen osv och kämpa järnet till den 16e August. (:
Jag har nämligen den sista auditionen till danslinjen då och jag vill vara så jävla bra.
Jag vill verkligen att deras reaktion ska vara: "Vi gav dig en månad och du gav oss allt!"
Så let´s do this!

Fick hem dvdn från vårshowen för någon dag sen, har inte vågat sett på den än..
Så det blir morgonens första aktivitet, tillsammans med min frukost. (y)
Godmorgon förresten! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0