Det doftar teen spirit!


Lyssnar nu på Nirvana och har målat naglarna vita med en svart ram runt.
Snyggtsnyggtsnyggt.
 
Har spenderat min kväll med en webbkamera och min lillebror.
 Han har fått mig på ganska okej humör den lillla typen.
 
På onsdag i veckan som kommer flyr jag landet!.. Nästan.
Jag åker till Skara. Sen till Göteborg. Sen Gotland.
I Göteborg ska jag vara extremt badass och åka Atmosfear.
Jag åker troligen direkt därifrån till Gotland för att knarka D-vitamin också.
Sköntsköntskönt
 
Jag gillar att vara uppe sent och sova länge, vänder på dygnen 24/7, sliter på min livstid,
Om någon är lika pigg på nätterna som mig så är det frittfram att slänga iväg ett sms.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0