Haha tack fina Frida. (:

Slänger in två inlägg på en gång, för att jag måste tacka min fina vän Frida!
Jag kan passa på att säga att jag saknar dig också, vi måste ses när jag kommer hem!
Och hej ni som kommer ifrån hennes blogg och klickade er hit, välkomna, haha. (:
 
 Lyssnar på Flyleaf och sitter vid tumblr och känner mig ganska sådär lagom halv död.
Ska äta lax för att jag svälter ihjäl och sen ska jag troligen fortsätta se på Heroes, igen.
Vet inte hur många gånger jag sett serien. När jag ser på serier kan jag inte sluta heller,
haha, blir helt fast och kan sträck-se i flera dagar. Allt jag hade att säga just nu, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: frida

Din blogg är awesome så det är klart du ska vinna!
Jag saknar dig också massvis!

Svar: Haha, thank you. :o :DKan jag ringa dig idag btw? (:
shoxets.blogg.se

2012-07-10 @ 10:26:20
URL: http://fillefjompen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0