Hejdå Göteborg!

Idag har jag sagt hejdå till Göteborg, Vilket var en väldigt fin och mysig stad.
Jag åker gärna dit igen, men först... *trumvirvel*... Gotland, kära Gotland.
 
Har spenderat tiden i Göteborg på olika sätt,
på Liseberg åkte jag allt som var värt att åka,
Balder, Atmosfear, Kanonen m.fl.
 
Fick köa själv till något ingen ville åka med i,
killen framför i kön var otroligt attraherande,
vi stod och log åt varandra i över en kvart,
för att inte tala om blickarna och hans röst!
Han såg mig på kvällen och sprang efter mig,
jag fick då en nalle av honom! Hahaha!
Jag kan äntligen dö lycklig. <3
 
I söndags såg jag Melissa Horn i en park.
Frös ihjäl på kvällen när vi väntade på henne,
det var stormvind och isande kallt. Ugh. ):
Men det var värt timmarna vi väntade,
hon var helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0