Veckan hittills och Elvira i sängen.

Jag började min vecka på måndagen genom att åka och stanna hos en fin person.
Vaknade halv 7 på tisdagen och väckte stackaren som nu är sjuk.
Idag har jag umgåtts med Elvira och drygt tio till personer.
Efter att hängt ett tag och sedan blivit tvingad att tacka nej till kubb,
så hamnade Elvira och Kevin hos mig med en stor skål jordgubbar och massa skitsnack.
Elvira sover här inatt, hon får stå ut med mitt klagande om att folk tycker illa om mig.
vill hänga mig förövrigt, om någon undrade. Men annars är allt nästan helt okej.
Här får ni en gammal bild som de flesta redan sett, ha överseende, jag är kass på att blogga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0