I could never find the words to say, Stay.

Sitter invirad i min filt som ser ur som engelska flaggan, love it, så fin.
Funderar länge över vad som intresserar er, vad ni vill läsa,
kommer inte fram till någonting och skriver istället om absolut ingenting.
Humöret just nu är "Jag överlever" och jag känner mig ganska ensam.
Lyssnar på spellistan Stay, där ligger band andra den där låten,
den låten som varje gång jag hör den får mitt hjärta att vrida och vända sig lite.
Det är i och för sig väldigt många låtar som har den inverkan på mig.
Tänkte att jag kunde dela med mig av den till er iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker att det är kul att se bilder på dig och speciellt de där rörliga bilderna! Du kan alltid skriva om vad du gjort under den där tiden du var borta och sedan kan du skriva om lite random saker, kanske alla världens apor, haha nej. Jag skojar bara. Men skriv något random eller så.

Svar: Tack honey! I'll try to komma på någonting. (: Love you!
shoxets.blogg.se

2012-07-30 @ 12:08:00
URL: http://fillefjompen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0