Jag ger mina ben till den vill ha dem.

Feel free att separera mina ben från min kropp, jag vill nämligen inte ha dem längre.
Fick tag i nyckeln till lokalen igår och drog dit själv för att verkligen träna och dansa järnet.
And I did! Trust me. Stod i endast sportbh och shorts och det bokstavligttalat rann om mig.
Den ljusgråa tunna tröjan jag tog på mig efteråt fick en blötrand längs med ryggen.
Väldigt äckligt, men så otroligt skönt! För stunden, måste jag tillägga! För idag.. Ugh!

Har just fortsatt med att se serien Game Of Thrones, vilket är en väldigt bra serie!
Men nu klockan tio tänkte jag börja städa, för imorgon kommer det folk hit till mig.
Har inget emot att ha det städat och att träffa släkt osv, det är helt okej för det mesta.
Men anledningen till varför de kommer är kanske inte lika trevlig imo, inte det här året.
Mer om det imorgon, nu ska jag fortsätta att städa upp rummet som nu är helt kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0