Jag vill börja med att be om ursäkt.

Jag hade skrivit två otroligt långa inlägg, men fuckade till det och nu är det borta.
Vilket betyder att jag behöver skriva det igen lite snabbt.
 
Jag vill i vilket fall som helst be om ursäkt till i stort sett alla.
Senaste tiden har jag haft en liten period där jag betett mig väldigt illa.
Jag har gjort små saker stora och inte varit trevlig, mogen och jordnära alls.
Jag hoppas att de som känner mig kan ha överseende för mig och förlåta mitt beteende.
Jag lovar er alla att jag inte kommer vara såhär ingen, det är inte jag, jag borde tänkt efter före.
 
Så alla som skäms som fan över mig och velat be mig att växa upp och skärpa mig:
Det är lugnt, jag har tagit mig samman och kommit igenom min lilla sinnesförvirring.
 
Orsakerna är inget jag vill ta upp, speciellt inte öppet på det här sättet.
Men en av anledningarna till det här är att jag är ganska obekväm för tillfället.
Jag trivs inte med mig själv och inte heller med folket som är runt om mig i min omgivning.
Jag har gått runt och tänkt alldeles för mycket och sovit alldeles för dåligt.
Jag jobbar på att bli av med dem som inte vill ha mig i sitt liv,
men även med att bli av med dem jag inte kan ha kvar i mitt eget något mer.
Jag jobbar också på att ha kvar dem jag älskar och som står ut med mig och vill ha mig kvar,
trots allt som händer då och då. Jag är verkligen tacksam över att ni ger mig fler än en chans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0