Kritvit kropp, nattdopp!

Lyssnar på Bon Iver – Beach Baby och kom precis upp ur poolen såhär klockan.. Sent.
Jag har inte sovit någonting alls under hela natten så ska bli skönt att äntligen få sova ett tag.
Strax efter klockan två på natten imorse blev jag utdragen ner till en sjö för att bada lite.
Det var inte SÅ kallt och jag hade a good time faktiskt, så tack fyllesvin som inte lät mig sova!
Fick med mig någon typ hem ett tag också. (; Haha, nej men som sagt, I had a good time. (:
Ska upp svinigt tidigt imorgon och bege mig vart fan det nu ligger, innåt, uppåt, neråt, idk.
Ska till Kvänuum, Skara, Göteborg, Gotland och Örebro, eller något, om jag förstått det rätt.
Det är ju bra att man har koll.. Nej men jag ska sova nu, godnatt people!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0