Tredje gången gillt.

Det är inte bara tredje inlägget, utan även tredje dagen med mördartransformern.
Den där dödsmaskinen aka. epilatorn är ärligt talat den värsta smärtan jag varit med om.
Övervägde att få mig inlagd på akuten på något sätt och kräva epilering när jag är nersövd.
Har lyckats med båda smalbenen nu efter tre dagars försök, det får räcka tills vidare, hahah.
 
Jag har även precis sett på en film.. Så fort jag ser en film blir jag i något after film mode.
Blir inne i filmen, efteråt. Hahah. (:
Klockan är 01:31 och jag är otroligt trött, men även otroligt hungrig.
Hahah, ska lägga mig och sova nu så att jag får äta frukost så fort som möjligt!
Godnatt people, lots of love!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0