Immunförsvaret klarade inte trycket.

Image and video hosting by TinyPic

 Åkte till Kvänum, njöt hela bilresan av att spendera tid med min kusin som åkte med oss ner.
Hon bor i London, jag träffar henne för sällan imo.
Hon var dock sjuk och jag brydde mig inte om det ett dugg..
Så nu är jag sjuk. Väldigt sjuk.
 
Jag ligger i en säng under ett stort täcke, har ont i hela kroppen,
det är som att man trycker hårt på ett blåmärke så fort man snuddar vid min hud, galet.
Min hals är full av slem och taggtråd och huvudet är helt luddigt och det dunkar och är kokhett.
De andra är ute och ser på massa saker som ruiner och sådant,
jag blir bortskämd av min faster och hennes mans föräldrar.
De ger mig både glass och toblerone, haha, jag som ville gå ner i vikt, fml.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0