Det går bra nu!

Efter en helg som var en känslosam röra, så är allt verkligen bra.
Om vi bortser från att jag tror att jag sänk mig från ett A till ett D i spanskan...
På en jävla lektion. Fuck my life. Och alla dessa gymnasium.. ):
 
ANYWAY! I onsdags var jag på min första riktiga dejt!
Jag blev utbjuden av en otroligt fin kille till en fin fransk resturang!
Jag var lagom nervös innan faktiskt. Såhär pirrigt glad och samtidigt lite nojjig, haha. (:
Det var verkligen helt underbart och den bästa veckodagen like.. Ever.
Så jag tänker säga tack igen för middagen fina du. ♥
 
Imorgon (lördag) ska jag först kolla in en skola jag tror att jag kanske är intresserad av..
Sen ska jag ha min sista danslektion för terminen.. Vad ska jag ta mig till hela vintern?!
Sen när jag kommit hem, duschat och ätit så ska jag till en liten byhåla i skogen!
Jag har aldrig varit där och har heller aldrig umgåtts utanför skolan med flickan jag ska till.
Det kommer bli asbra och jag kommer ha det hur bra som helst! (:
 
Men nu: Film och filtar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0