Jag gick i ide.

Vaknade med huvudvärk som var brutal och grät över halsont och över snön.
En meter utanför huset ramlade jag på en planka och gjorde en ofrivillig snöängel.
Snön gillade mig och hängde på mig till skolan i min väska, min ficka och över hela mig.
Efter två lektioner drog jag hem för jag ändå inte kunde koncentrera mig pga huvudvärken.
Sov bort dagen, gick i ide, gick idvala, you name it. Planen var att sova bort hela vinter.
Men lyckades inte och jag vaknade på eftermiddagen och jag hade inte ätit något...
Det resulterade att jag åt mer än vad en gravid kvinna äter under 9 månader.
Träna kan jag heller inte göra pga halsen och huvudet.
Funderar på att göra det ändå, lite lätt här hemma i smyg.
 
Jag tycker att snön och alla som tycker om den kan dra härifrån.
Ni är inte välkomna. Försvinn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0