Ni undrade vem världens finaste kille var.

Ni ville veta vem världens finaste kille var. Jag kan börja med att han heter Daniel. (:
Så jag tänkte nu alltså förklara storyn på det bästa sättet man kan göra såhär på en blogg.
 
Jag innan jag träffade honom...
 
Men allt den där "guden" hade att erbjuda var typ...
 
Men sen så såg jag honom...
 
Och jag förväntade mig en reaktion som den här...
 
Och när reaktionen inte var det så var min pappas reaktion....
 
Men min reaktion var mer något sånthär..
 
Och när jag insåg att jag verkligen tyckte om honom, idk..
Det här med känslor känns många gånger såhär...
 
ANYWAY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahah vad söt <3

2012-11-24 @ 07:26:53
URL: http://annansannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0