Två timmars dans.

Kom just hem efter att ha dansat två timmar. Har rört mig exakt hela tiden!
Stod och hoppade och dansade medans jag bytte och startade om låtarna, haha. :)

Gjorde bland annat en koreografi till musik som låter såhär: Vinsten – Luckiest Girl
Låten är en themesong från något tonårsprogram som inte är något vidare: Portkod 1321
 
Ringde fina Frida på vägen hem och förlorade mig själv i mitt exalterade prat om dans.
Hon ska troligen filma in när jag dansar på söndag, så då kan jag visa er här, haha. (:
Passar på att visa en bild på hur jag såg ut sist jag filmades.. I början av sommaren.
Det var Swayshow och jag taggade sminket (Var betydligt svartare när jag var klar) till hiphops-numret!
Sen hade jag jazz... Den här sminkningen + en vit klänning.. Vackert Sara, vackert. (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0