Förvånansvärt bra! (:

Mina tanke var väl att jag skulle sova bort lovet,
som med allt annat, bara sova bort allt.
Men så blev det inte och lovet har varit förvånansvärt bra!
 
Startade upp det med lågstadiedisco.
Och min klass är förvånansvärt bra den också, haha. (:
Även då jag inte är så mycket för barn, så hade jag det otroligt kul.
Man fick höra deras livshistoria bara man sa hej, hahaha.
Och det är inte varje dag man målar sig helt blå.. :D
 
Crossover eventet. 
Sen drog jag till Crossover på lördagkvällen.
Missade ett band jag var nyfiken på att se då Nickey sjunger där,
så det sög lite att jag missade det. Menmen. (:
 
Sen såg jag Almost Today, ett band jag lyssnat på i nästan ett år,
ett litet lokalband som faktiskt är riktigt bra, sen är gitarristen är gorgeous. (a)

Och när banden spelat klart och alla tuffa människor drog så sattes housemusiken på..
Hoppade och dansade like crazy och hade det askul, hahah. (:
 
Mysigaste dagen på länge.
Galet långt och varmt skumbad och nya spiderman filmen.
Sen på natten satt jag och camade med fina Daniel,
tills klockan var halv 5 på morgonen och vi skulle övergå till telefonen..
Men jag somnade, så det blev inte så mycket pratande för våran del.. x)
Satt under hela camandet och log som en idiot bakom en nalle, hahaha. (:
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0