Tumblr och Tyler Carter. <3

Har varit värsta duktig med tumblr idag, rensat bort ungefär 3000 posts,
har även bytt bakgrund, fixat pages och ändrat i designen lite.
Det är mest för mig själv som det blivit bättre, annars är det inte så stor skillnad.
Men ändå! (:
 
Bortsett från det har jag inte gjort någonting mer vettigt här hemma.
Så jag ska fortsätta så och lägga mig i sängen med The Frey och Coldplay.
 
NÄR VI ÄNDÅ PRATAR OM MUSIK!
Fick höra att Tyler Carter har nytt band som heter Issues!
Tyler Carter är förredetta sångare i Woe is me, vilka är några av favoriterna.
OCH GISSA VAD? Woe is me har släppt Woe Is Me – Number[s] Deluxe Reissue,
albumet är så j*vla bra att jag typ dör flera gånger om.
Tyler Carters röst är underbar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0