What a day!

Vaknade av att någon skriklåt sattes på vid 6 på morgonen,
de lugna låtarna hade tagit slut i spellistan på spotify som spelats hela natten,
jag somnade nämligen med datorn i sängen. (y)
 
När alla i familjen är vid ishallen tar jag en dusch och den avbröts ganska snabbt.
Jag upptäckte nämligen en enorm spindel typ 1 meter ifrån mig,
jag fick panik och var ute ur badrummet helt tårögd på tre röda.
 
Jag hamnade sen i bilden med mamma mot Bromma...
Hade knappt en timme på oss från den här lille hålan och jag var kartläsare.
H e l v e t e  så stressade vi var i slutet, hahah. Men vi kom fram i tid.
Och jag blev fast i en fiskaffär i ungefär 40 minuter...
Snodde lillebrors skinnjacka, den är lovely och det är även min tunga. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0