Åh, älskade årstid.

Jag är in love med hösten. På riktigt. Den är lovely och helt fantastisk.
Det som är negativt är ju att det ibland är för kallt, jag fryser ständigt.
Men halsdukar, alla löv, regnet som öser ner.. Och sen det bästa av allt:
Mörkret. Ja, eller, delad förstaplats med halsdukar då.. Men jag älskar det här mörkret.
Soliga dagar och mörka kvällar och nätter. Det är liksom en perfekt blandning.
Men inte ett hårt och strävt mörker, det är liksom mjukt och varmt mitt i kylan.
Sen kommer min fina musiksmak till att passa så perfekt på hösten.
Ben Howard, City And Colour och Bon Iver är liksom perfektion,
tändaljus, täcken, myshumör och allt sådant gör det knappast sämre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0