Det går inget vidare för mig..

Ja, vi kan ju börja med gårdagen. Gick till skolan och insåg att min klass inte var där.
HELVETES JÄVLA ORIENTERING!
Så sprang till stationen och såg att nästa buss till Rånäs gick efter 10..
Så jag lyckades tigga skjuts och ett par mjukisbyxor!
Att springa i mina älskade Filipa K jeans var inget alternativ, hahah..
 
Orienterade även på (i, rättare sagt) ängar som var fyllda med 0,5m djupt oranget vatten.
Inte det bästa jag gjort i ljusa sneakers om man säger så.
 
Och resultatet är fötter och vrister som gör ont idag.
Inte ont som i bra ont (träningsvärk osv.) utan ont som i att någonting är fel.
Och förkyldningen som legat och väntat och smygit sig på bröt ut totalt.
Därför var jag hemma från skolan idag med huvudvärk och halsont.
 
Och inte tar allt negativt slut där inte,
naglarna går av gång på gång, jag har utslag på halsen och sår i ansiktet.
Jag äter alltid sjuktmycket när jag är förkyld/har huvudvärk,
så har säkert gått upp i vikt också. Fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0