Påsklov.

Lovet hittills har varit både asbra och rörigt, haha. Torsdagen gick ju som den gick t ex.
I söndags myste jag i Täby hos min faster, talade om musik tills 2-3 på morgonen.
 
Game of Thrones har satt igång igen och mina förväntningar på den här säsongen är skyhöga.
Har en girlcrush på Daenerys. Hon är så asddfgg. <3
 
I måndags lagade jag för första gången sushi. Jag är duktig som fan. Det blev bäst.
 
I tisdags var vi ett gäng hos Angelika för att gratta att hon fyllde 16år. Grattis igen hjärtat.
Åt och drack och skrattade och hade det asbra. Var dock utelåst vid ett på kvällen, haha.
 
Idag har jag (tro det eller ej) solat hela förmiddagen. Syns iofs inte, jag är fortfarande likblek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0