Solrosfrön och parkhäng.

Alltså, smoothies och nötter är beroendeframkallande och så gott. :(
Har ätit solrosfrön hela morgonen, de smiter dock och hälften ligger på mitt golv.
 
Hade en helt okej kväll igår, kom lite närmare några trevliga personer vilket var kul.
Idag ska jag iväg till lokalen och träna och jag ska få med min lillebror också.
 
När jag ändå pratar om solrosfrön och trevliga personer!
Längtar efter att kunna dra ihop de bästa som finns och spendera dagen och natten i en park.
Spela kubb, skratta, prata om massa bra saker och ligga i gräset, springa runt, kasta vatten.
Allt sånt där bra som gör att man känner sig lycklig i hela kroppen. Snälla sommar, kom nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0