Tidig update om vad som hänt på senaste.

Ligger lite efter vad gäller att uppdatera här, haha. Så, vad har hänt sen sist?
I onsdags höll jag en klass i hiphop och Angelika räddade mig från att fega ur och hängde på.
Eleverna på U-huset var ursöta och duktiga och jag hade väldigt kul!
 
På torsdagen var jag sjuk, mådde galet illa och hade lite tankar på att avlida.
Klarade mig igenom några äckliga dagar och på söndagen var jag frisk igen.
Igår spenderade jag dagen i Täby med Angelika innan vi gav oss av för att dansa.
Fick se scenkläderna igår, haha, oh god. Vi ska ha på oss guldiga och stört korta kjolar.
Och även guldiga och inte alls så korta klackar. Kommer bryta fötterna.
 
Idag är det valborg och jag har ingenstans att ta vägen. Ska till skolan nu iallafall.
Har föresten varit vaken sen halv sex..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0