Sushi, latte, balett, högerhänt, saknad.

I tisdags åkte klassen till Uppsala för att besöka en moské, det var okej.
Efteråt så lunchdejtade jag och Angelika, sushisushisushi.
Njöt av en gudomlig latte på vägen till bussen och slutade redan vid ett.
 
I onsdags hade jag hemkunskapsprov, haha. Min framtida man måste kunna laga mat.
Sköt upp labbraporten och bilduppgiften och såg på serier istället.
 
I torsdags hade jag en helt otrolig balettlektion, som vanligt antar jag.
Jag är förvånad över hur mycket jag har kommit till att uppskatta och tycka om det.
 
Just nu lyssnar jag på The Cinematic Orchestra – To Build A Home.
Idag ser jag ut som något jag ritat med min vänstra hand.
 
Det är lov nu, den veckan/någon vecka efter lovet så ska jag träffa ett par speciella personer.
Just nu inser jag bara hur mycket de här personerna har påverkat mig.
Jag saknar er så mycket att det är löligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0