Closer och det där med umgängen.

Kings Of Leon's låt "Closer" har satt sig på hjärnan och jag har inget emot det alls.
En av de finaste personerna öser överdrivna kommentarer om mitt utseende,
jag skrattar och ler och känner mig förvirrad men glad och säger att han är ännu bättre.
Fick btw en kommentar från någon om varför jag ALDRIG är med kompisar,
 och även vilka jag är med i skolan och vilka jag är med på min fritid.
 
Jag har sällan tid på vardagarna att se folk då jag dansar så mycket och pluggar.
Men när jag har tid så umgås jag sällan med folk ("ALDRIG" är verkligen att ta i), varför?
För att jag bara trivs med få personer i min omgivning och jag har inget emot att vara själv.
Jag ska upprepa och rätta mig själv lite.. Väldigt få personer i min omgivning.
 
Min klass i skolan är väldigt tight och jag kan vara med vilka jag vill där.
Men det är inga jag umgås med annars då inga där heller är riktigt "min typ av person".
Så jag håller mig ganska ofta själv där också eller sitter och chillar med några av dem.
 
 
Men jag är snäll och har inget emot personer som pratar med mig/vill träffa mig alls.
Sånt gör mig bara glad. Så bli inte avskräckta av att jag inte umgås med folk så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0