Vidrig start på veckan.

Har missat tre dansklasser och två dagar i skolan..
Och jag är ett jävla nervvrak, så sjukligt stressad, helt galet.
Och när vi ändå nämner ordet sjukligt.. Spydde en del i måndags.
Idag har jag mått lite bättre och imorgon ska jag alltså till skolan igen.
Åter igen, tack du älskade Gud som jag inte tror på för att mina prov inte är imorgon.
 
Så! Till något roligare än stress och provdatum; dans!
Jag har ett nytt dansschema med nya kurser och lärare och asadgsh.
 
Har en ungersk-engelsktalande professionell danslärare i balett!
Föredetta professionell dansare på kungliga baletten i ryssland och ungern osv.
Ville amputera bort min kropp efter första lektionen pga träningsvärken!
Dansar nu även Feminine vibe och Poledance! Vilket även det gav en del träningsvärk!
 
Jag hoppas att starten på era veckor har varit bättre än min! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0