What the fuck...

6km med skidor och sen ungefär två timmar kämpandes på skridskor efter lillebror.
Ungefär 3 timmars träning och enda maten var två mackor och en apelsin...
Jag var ganska hungrig med andra ord och åt lite för mycket, vilket resulterade i lite ångest.
Gick hem och tränade som en jävla dåre i 1,5h, svettades som ett vattenfall och började må illa.
Drack då över 1liter vatten på en gång. Ingen bra idé.
Sen spenderades 20min innan jag duschade med att ligga i duschen, varför?
Jo för att jag var helt jävla övertygad om att jag skulle spy.
Och nu går jag och lägger mig i sängen, klockan elva på en lördag.
Och jag uppskattar alla sociala människor! Så smsa mig eller kika mig eller w/e. Okej?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du ALDRIG med kompisar? Vilka är du med i skolan o på fritiden?

2013-01-19 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0