Det känns lite lättare att leva just nu.

Har den här veckan börjat springa. 2 mil totalt på en vecka. (y)
Sen har jag dansat som vanligt utöver det. Kroppen skriker lite.
 
Skolan går åt helvete men det känns lite lättare att leva just nu.
I fredags var det en bra kväll och jag mådde väldigt bra.
Skrek-sjöng till Shebang – Romeo, det finns filmat. Skjut mig.
Ramlade när jag skulle hem. Somnade på golvet.
Osv.
 
"Man måste yola kära du", så igår körde vi en repris på fredagen.
Träffade en väldigt trevlig person jag aldrig träffat förut.
Skrattade åter igen massor och hade en toppen kväll.
När de drog till krogen så drog jag hem och somnade ganska direkt.
 
Känner mig slutkörd idag. Så tänker dö i sängen och somna tidigt.
Godnatt fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0