Sommaren är här nu och jag har saknat regnet.

Spenderade natten innan den här i lokalen, dansandes, det absolut bästa sättet att rensa tankar.
 
Igår sprang jag fram och tillbaka, skrattandes, med min lillebror springande vid min sida.
Bollen rullade ovanligt fort på konstgräset och det gjorde inte ont att spela barfota.
Glidtacklades och brottades större delen av tiden, haha, allt är tillåtet i krig (fotboll) och kärlek.
 
Igår natt satt jag i telefon med en halvfrämmande person och vi pratade fritt om våra åsikter.
Satt inlindad i en filt och hade endast ett par tofflor och en tröja på mig.
Det har luktat sommarnatt de senaste nätterna, jag tror det är regnet, jag har saknat det.
Jag la på telefonen först vid 3 och somnade såfort jag la mig i min säng.
Sängen känns inte lika tom länge föresten, två tredjedelar är översvämmade av kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0